Asistentka vedení divize - Palmovka

Skupina Metrostav je podnikatelské uskupení právnických osob (koncern), který působí v oboru stavebnictví.

Co budete na této pozici dělat:

Vaší hlavní odpovědností bude administrativní a organizační činnost spojená s agendou sekretariátu vedení divize.

  • zajišťování a organizace chodu sekretariátu vedení divize
  • administrativní a organizační podpora ředitele divize
  • evidence a archivace dokumentů (v papírové i elektronické podobě)
  • správa datové schránky
  • agenda tuzemských a zahraničních služebních cest (objednávky letenek, jízdenek, ubytování, cestovní příkazy)
  • objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod.
  • správa 2 zasedacích místností
  • vytvoření příjemného pracovního prostředí

Vaše předpoklady:

  • SŠ ekonomického či správního zaměření
  • praxe na obdobné pozici je pro nás podmínkou
  • výborná uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
  • komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka (občasná komunikace po telefonu a emailu)
  • příjemné a vstřícné vystupování
  • loajalita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost

Přidejte se k profesionálům! S námi dokážete víc!

  • jsme stabilní stavební společnost a jednička na českém trhu
  • pracujeme na prestižních stavebních projektech – buďte jejich součástí!
  • Vaší práce si vážíme – za poctivou práci Vám náleží poctivé finanční ohodnocení
  • nad rámec výplatní pásky u nás dostanete: týden dovolené navíc, tři dny zdravotního volna, stravenky v hodnotě 100Kč, MultiSport karta za 650,- Kč, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci
  • jsme společensky odpovědná společnost – chráníme životní prostředí, podporujeme mladé talenty, jsme aktivní v dobročinných projektech (dárcovství krve, Cyklo handy maraton atp.)
  • přátelskou atmosféru budujeme mimo práci také na firemních akcích: sportovní hry, společenská setkání, dobrovolnické akce
  • Vaše profesionalita je klíčem k našemu úspěchu – pravidelná školení a možnost seberealizace jsou u nás samozřejmostí

Co Vám nabízíme:

  • provoz sekretariátu je mezi 7. a 17. hodinou (směna po - čt 7:00 - 15:45 nebo 8:15 - 17:00, pátky vždy do 15:00 - střídají se 2 kolegyně)
  • příjemné moderní pracoviště nedaleko metra Palmovka
  • přátelský pracovní kolektiv
  • nástup v lednu 2019
  • předání agendy a zaškolení, ale i možnost dělat věci po svém

Pokud Vás zaujala výše uvedená nabídka a splňujete kvalifikační předpoklady, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis. Vaše materiály pečlivě prostudujeme a v případě kladného posouzení Vás budeme kontaktovat.

Těšíme se na Vaše životopisy i případnou budoucí spolupráci!

Kontakt

Mgr. Jana Jakoubková
METROSTAV a.s.
Mgr. Jana Jakoubková
Koželužská 2450/4
180 00  Praha-Libeň
Česká republika
Telefon: 266 018 412

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem?

Informace

Podobné pozice

Příběhy našich zaměstnanců

Jirka, Tomáš, Šárka, Filip a další. To jsou jména našich zaměstnanců, kteří se s vámi chtějí podělit o svůj příběh. Příběh, jehož součástí je Metrostav.